Merhaba

Ben Deniz. Çocuklukta, annemle birlikte gittiğimiz komşu evlerini keşfetme merakı zaman içinde denizaşırı ülkelere evrildi. Yeni yerler görmek benim için adeta bir tutku. Vakit buldukça yurtiçi/yurtdışı seyahatler yapıyorum. Yurtdışı deneyimim, 2010 yılında bir iş gezisi sebebiyle Vietnam'la başladı. Lübnan, Singapur, Kamboçya ve Avrupa ülkeleri ile devam etti.

Hafızalar zamana yenik düşüyor ne yazık ki. Hem deneyimlerimi paylaşmak hem de geriye dönüp ne yaptığımı hatırlamak adına bir blog tutmaya çalışacağım. Gezilerimde genellikle tur planını kendim yapıyorum. Uçak biletinden, şehir/ülke transferlerinden, otellerden, gezdiğim yerleri nasıl seçtiğimden bahsedeceğim. Tur ile gidildiğinde nelere dikkat etmek gerekiyor, bunlara da değineceğim. Taze bilgilerle bu ay gerçekleştirdiğim Balkan turu ile başlamak istiyorum.

Aslında bilgisayar mühendisiyim. Blog yazacağım diye çok kez bilgisayar başına oturdum ama dünyanın en detaycı insanlarından biri olduğum için istediğim tasarımı yapmaya vakit bulamayınca, bu macerayı başlayamadan bitirdim. Bu sefer işi oldukça basit tutacağım. (Umarım :))

Faydalı olması dileğiyle :)

Deniz